Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 6 juli 2010

Gröna fingrar !!

Jag har lyckats få en tomat på min tomat planta och genast tror jag att jag har gröna fingrar..hi hi

Satt ner några potatisar i en kruka de växer så det knakar hoppas det finns nåt i jorden bara litar inte riktigt på mina gröna fingrar....ler
Min bebis...........

Vi har äntligen fyllt polen det blev lite sent i år men Emma tog premiär doppet igår.

4 kommentarer:

  1. Hur stor är eran pol? och vad tar ni vattnet i från? jag har hört att man kan fp frpn brandstation. det ser jätte mysigt ut. jag köpte en i går men ingen duk hade hon har du en måste man ha en eller? kram och ha en bra dag.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Den är 1,20hög och 5,5 meter bred(rund). Vi har ingen duk, hade det första året men inte längre vi har haft den sen 2005. Våra grannar har haft sin lika länge och den har stått ute på vintern men vi tar in den. Deras är lika fin som vår. Jag tar vatten från vattenslangen tar 1 dygn att fylla den 23000 liter vatten.
    Lycka till med polen!
    Annelie

    SvaraRadera
  4. oj då var eran stor. men jag har små barn så våran får duga. 7000 liter går i. vi fyllde våran ganska fort brandbilen kom över och hjälpte oss.

    SvaraRadera