Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 11 juli 2010

Min Söndag!!

Jag hann med ett litet loppis ute vid Eskiln i morse gjorde ett litet fynd ett par ljus stakar det var inte så många utställare.


Esklin


Idag har vi badat i polen det är så varmt ute


Jonas kan inte låta bli att retas med Rolex,



det luktar så gott om jasminbusken som blommar nu.


Jag var nog den enda på gatan som bakade mat bröd idag gissa om det var varmt i köket?




Gjorde en jättegod Hallon paj, som jag skrivit förut så läser jag mycket på jobbet och i Torsdags hade jag inget att läsa så jag köpte med mig nyaste nr av Allers och receptet var i den.


En värme trött Rolex som tar sig en tupplur på altan

Jag och Rolex myser...Det är bra mysigt att ligga på gräsmattan med han
Hemsk bild på mig fattar inte varför jag la ut den....ler Ser ju ut att vara 100år :=(
Men bilder ljuger ju aldrig säger de.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar