Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 4 juli 2010

I nyaste Alltihemmet finns det bild på "Grythyttan möbler" fast kopia. Jag vill så gärna ha det men priset är dess värre på de äkta men på Rusta fanns de för 4000kr
Jag har målat stolen jag köpte på loppis, jag ska gör en text på ryggstödet måste bara hitta rätt först.

Ramen är även den klar, det var den bruna som jag köpte. Bilden är på mina barn för några år sedan har haft en grå ram förut.
Det har varit loppis ute vid Eskiln idag men jag la band på mig och åkte inte......snyft
Det var även Auktion i Broarna men jag ska spara lite pengar så vi har till semestern. Det kommer att gå åt, vi funderar på att flyga till Tyskland men vi har inte bestämt oss änn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar