Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 15 juli 2010

Ny mobil

Jag har länge tänkt köpa mig en ny mobil har velat och velat mellan en Iphone och den här mobilen. vill gärna kunna blogga från mobilen och en Iphone har så dålig kamera. Nu har jag bestämt mig beställde en Sony Eriksson X10 idag.
En på jobbet har en sådan och han visade hur enkel den var att hantera så vi får väl se....hm jag är inte så bra på moderna prylar men har tid på jobbet att lära mig....ler

1 kommentar:

  1. Önskar dig detsamma!! =)
    Idag ser jag ut som en kräfta, men de e ju sommar!!
    Kul med ny tele, jag försöker bestämma mig jag med!! haha... å de tar tid!!
    Kram malin

    SvaraRadera