Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 17 juli 2010

Här sitter jag på Altan och bloggar det är så skönt ute jag har nyss badat i polen

Nybakade kanelbullar till kaffet

Imorse hann jag med loppis vid Oti men det var inget speciellt som lockade köpte 6 st ljushållare för värmeljus för en tjuga var på jakt efter såna
Jonas överskade mig med en ny dammsugare den är jättebra men färgen är BLÅ....vill ju ha vit men det spelar ingenroll ska ju stå i städskrubben.....ler
Rolex tycker det är skönt att bada i värmen här tar han sig ett dopp i vattenskids sjön...
Jag har paceat Jonas upp och ner för km backen då åker jag i 30-34 km uppför och han cyklar bakom bilen det blir klungträning han har ingen att träna med i Fagersta.
Backen är dubbelfilig så bilarna kommer lätt om. Det värsta är att Emma har skaffat en kille som bor i backen så hon skäms nog över sina föräldrar som beter sig så konstigt :=)
Han kör upp ca: 10ggr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar