Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 22 juli 2010

Sony Eriksson X10i

Jippi eller vad är detta jag har fått min nya mobil men vilken krånglig mobil....

Jag fattar inte nånting är nämligen inte så teknik intresserad. Fick ett sms från min syster -Vad skriver du?? jag skrev nhguhg, typ och det blev ivägskickat av sig själv.....hmm Först blev mob på Spanska sen på Ryska ähh, inget för mig krånglig att smsa med det är ju det man gör och tar kort.

Nää, idag åker mobilen tillbaka till Telia jag har pratat med dem och det gick bra fast jag använt den.

Så nu blir det en Sony Eriksson W995 de är ganska billiga nu .
Men vilken färg???

Jag sitter och äter glass på altan men inte själv.....ler
Syns det att han brukar smaka slumpen?


Mina Notre-Dame längder kom från Louise interiör igår, jätte fin kvalité och snygga, jag ska sätta upp dem när jag får tid och ta en bild. Väntar fortfarande på kuddarna från Country by mail skulle ha beställt allt från samma sida....man lär sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar