Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 31 juli 2010

Imorse tog jag mig en sväng runt på lite små loppisar det är så trist väder ute.
Gjorde ett par fynd iallafall.
En fin kaffekvarn, jag tycker de är så charmiga
Ett vitt uppläggnings fat, inte i det bästa skicket men billigt och de pryder min tallrikshylla, jag ska inte använda det. Funderar på om det är väldigt gammalt har en annorlunda rörstrand stämpel under.. Oj,oj jag kollade upp stämpeln på fatet det var från 1852-1890..

Köpte även 2 st Camilla Läckberg böcker för 3,50kr. dom kan jag läsa på jobbet allt blir så smutsigt där.

1 kommentar:

  1. hej gumman.
    Tack för din sockersöta kommentar hos mig.
    Visst är det härligt när man gör ritkiga fynd på loppis och inte bara de, det är ju så kul och flänga runt på varenda loppis man hittar fniss.
    Hoppas du får en skön söndag trots allt regn.
    Många kramar från erica

    SvaraRadera