Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 29 juli 2010

Smultronställe

Man brukar prata om smultronställen och jag måste säga att Torsång är ett sånt ställe.
Det var så fint där alldeles vid Dalälven intill vattnet låg det fik och jättefina små stugor.
Rolex passade på att ta sig ett dopp i Dalälven han älskar att bada....Här skakar han av sig vattnet vi var tvungna att fort sätta på kopplet för Jonas var där och tävlade jag är rädd att Rolex ska få ett spel och jaga cyklisterna det vore inte kul....


LURAD...ler Han trodde det var en riktig katt.
Emma med sin Jonas

En liten glass på fiket



Klocktorn

En gammal kyrka
Cyklister


Lite mat på Lappens i Hedemora på vägen hem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar