Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 9 juli 2010

Kaffemugg

Sitter och slöar på altan jag är ledig idag, ska snart in och ta fram dammsugaren och städa. Jag har suttit och kollat på webbbutiker vill ha nya kaffemuggar, gillar den här från Greengate men den är slutsåld överallt. Visst är den snygg/söt ?Jag undrar om det är besvärligt utan öra på muggen kanske man bränner sig ???




Denna mugg är ju fin lite shabby så där men lite tråkig??



Den här koppen från IB Laursen är det fel färg på skulle ha varit rosa den kostar 95 kr st och man kan hänga den över köksbänken. Nä, jag får kolla ute i affärerna istället så jag kan se och känna på muggarna.

1 kommentar:

  1. hej jag har den där muggen från greengate. man bränner sig inte. dom är jätte fina. kram sussi.

    SvaraRadera