Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 25 juli 2010

Regnig Söndag

Vaknade och tittade ut, fy vilket väder spöregn.....blä -Vad gör man då?
Jo, man åker på auktion vilket det var fler som tänkte fy vad mycket folk det var och då blir det dyrt, Garderoben som jag tittat ut var inte alls i min smak när jag kom dit och det verkade som alla ville ha samma saker som jag så jag kom hem tomhänt men slog iallafall ihjäl några regniga timmar.
En sån här dag har även Rolex tråkigt vi tog oss upp till Kolarbysjön och gick ut på bryggorna och gissa??
När jag vänder mig om ser jag bara en schäfer som sjunker till botten jag hann tänka -näää, måste jag hoppa i och hämta upp honom.....
Han kom upp i en dundrande fart det verkade som om han inte visste vad som var upp och ner började simma åt fel håll så jag fick ropa på honom. Han är så underbar det bara händer en massa hela tiden. En Schäfer kan inte dyka de får ju vatten i örona...ler
Här ligger hans mjukis djur slängda i vardagsrummet de är som små barn :=)
Försökte få lite sommarkänsla så jag köpte jordgubbar men vem vill ha glass till när det är 12 grader ute.
Gjorde Tacopaj tände ljus, känns som höst....
Näää, slut deppat ny dag imorgon och då lyser solen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar