Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 30 juni 2010

Loppis är poppis :=)

Plåtburkar från Krussidull...
Vi åkte till Hedemora och kollade lite det är då härliga Loppis där, sen bar det iväg till Krylbo och in till Avesta på Pias retur. Jag skulle in till Monika (Krussidull ) och köpa en plåtburk men hann inte hon stängde precis när vi kom morsan får köpa den åt mig.




Oops, känner igen två huvuden på bilden....ler

Denna fina kanna från Kockums vill jag ha men tyckte att priset var lite dyrt för den var skadad emaljen.

Köpte denna underbara tavla...eller jag menar hemska tavla -brun och ful, jag ska ha ramen till en egen bild på mina stora änglar och ramen ska bli VIT så klart.

Kannan köpte jag med, men vart ska jag ha den....nu börjar man bli en samlare.

Mitt bästa köp var 3kg Honung på en Gårdsbutik.....gott

2 kommentarer:

  1. oj oj vad mycket fint.

    SvaraRadera
  2. Ja, fast man släpar hem mycket strunt..
    Kramar Annelie

    SvaraRadera