Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 9 februari 2010

Visst är det fint med såna här ängla vingar jag skulle vilja ha.........Stora ....Det skulle passa i mitt sovrum. Jag har tänkt skicka efter men frakten blir så dyr.

När Rolex var valp så blev ett kort på honom som jag tog första dagen när vi kommit hem- Ett reklamkort för hundfoder " Mera Dog" det är ett bra foder, jag ska byta tillbaka till det bara han blir ok med sin allergi. Just nu så ger jag honom det veterinären säger och har gjort det 1½år.

Det är min uppfödare som lanserar fodret. Han fick även vara med i reklam utomlands så det är ju jätte kul. Grabben är en fotomodell....:)
Föresten baksidan med att ha hund fick jag vara med om när jag var ut i skogen idag och gick med Rolex. Det kom två damer med stavar gåendets och när de möter mig så skäller de på oss om att hundarna inte får baja och kissa i skogen för det ser illa ut....va??? Vart ska man då gå på toa eller....??? Jag säger ingenting om det är inne i stan eller på trottoarer men vi var ca 4 km rakt in i skogen och föresten så var det inte han som satt sig där för vi kom ju från andra hållet.....idioter,,, jag blir så sne ibland undrar om man får horn i pannan av att vara hundägare....ler


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar