Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 21 februari 2010

Min Lördag!

Äntligen har jag hittat nåt att ha ovanför sängen, jag beställde ju ängeltavlor från Mixin i oktober men de är bara slut helatiden. jag har beställt om dem och samma sak så ni struntar jag i dem. Var och köpte bokstäver och då om min tavellist som jag köpte på loppis i Falun till nytta.
Jag har naturligtvis målat den vit...

Nu är det bara tyget som ska bytas det är inte bra med det blommiga jag ska ta hel vitt eller grått, har inte bestämt mig än.

Jag bakade lite gott matbröd brukar göra det en ggr i veckan.


Lilla sötnosen fick sig en långpromenad i snöstormen och då menar jag snöstorm, det var riktigt kallt....

Sen på kvällen blev det melodifestivalen och en STOR godisskål...:)
Jag har satt prydnads saker under bordet på hylla ska kolla ut nåt annat sen...

1 kommentar: