Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 6 februari 2010

Liza Marklund

Jag var upp på stan och köpte Liza Marklund nya bok, få se om den är bra. Jag måste läsa den eftersom jag läst alla andra av hennes böcker
( ps. den var jätte bra, läste ut den på två dagar. ds)
Fin ängel, jag gillar änglar... Jag ska i veckan köpa nytt soffbord, undra om jag ska köpa det som jag la ut en bild på tidigare från en möbelaffär i stan eller om jag på fredag ska ta en tur till Västerås och kolla utbudet där....hm... Jag är ledig på Fredag.

1 kommentar:

  1. Hejsan.
    Vilket fint hem du har =)
    Trevligt!
    Såg att du hade snickrat egna mini fönsterluckor/insynsskydd i trä med utskurna hjärtan.
    Min fråga är om du skulle kunna tänka dig att skicka en beskrivning och mall till mig så jag kangöra egna?
    Vore såå tacksam för dom skulel bli så fina i mitt hem.
    kram från erica

    SvaraRadera