Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 28 februari 2010

Lördagsrunda!

Jag och syrran åkte till Avesta och shoppade, Mamma och Pappa var också där så det blev en familjeträff....Brorsan fattades:(
Jag köpte gardinerna som jag bloggade om häromdagen.
Härmade Syrran med att köpa en lika fågelbur som hon har visst är den fin?
Jag har ett till månbord i källaren som jag inte tagit upp än tänkte göra det och ställa buren på det.
Har liksom lite svårt att gå förbi en ängel i affären och vad vore en shoppingrunda utan en ängel...

Köpte mig en jeansklänning
Modellen ställde inte inte upp med sitt ansikte, men han fick ett par jeans och en skjorta..

På vägen hem stannade vi vid Elsas i Norberg och köpte mandelkransar. Jag växte upp i Norberg och när jag var liten gick veckopengen till bakelser på Elsas.
LOPPIS!

Anledningen till att vi åkte till Avesta var naturligtvis loppiset som var i parken där gjorde jag ett kanonfynd den här spegeln för 50 kr. Den ska bli vit.
Jeans till Emma som ska säljas på Tradera de var lite trånga för henne..
En bok för 5kr att läsa på jobbet....ler

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar