Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 18 februari 2010

Soffbord "Camilla"

Nu har jag äntligen fått mitt soffbord som jag tjatat om så länge, tyvärr så blev bilderna inte så skarpa jag hade någon som satt och kollade på os, skytte för damer. Så jag var tvungen att skynda mig när jag tog bilderna.....ler
Jag hade tur den vita färgen stämde med det som jag målat.
Lådorna är perfekta att ha fjärrkontrollerna och div. saker i. Bara inte hylla får fungera som fotpall nu...:(
Jag tog glasbord för att jag hoppas det håller bättre tänkte på repor och sånt.
Jag såg en bild på bordet där de hade satt prydnads saker under nåt litet kanske- få se.
Min rygg värker vi bar ner det supertunga stenbordet i källaren och jag fick så konstig vinkel ner för trappen. Jag satt ut det på Blocket men ingen har hört av sig så det måste ha varit väldigt fult....ler
Rolex har blivit så duktig inte ett morr när vi möter hundar det är knappt så jag tror att det är sant. Jag ska åka ut till Roland R som är duktig med hundar och träna någon lördag. Det ska bli intressant och då ska han titta på Rolex hur han reagerar vid möten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar