Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 26 februari 2010

FREDAG!

Jag gick upp tidigt idag och städade. Dammade hela huset och torkade alla golv så nu är det fint ett tag. När Jonas kom hem gick jag ut och hjälpte honom att skotta -fy, vad det har kommit tung snö idag. Jag börjar bli lite orolig för hus taket tror det är över 1m snö. Grannen säger att det ska hålla....men,men jag undrar det.......
Jag är rätt så trött efter nattveckan och skulle vilja gå och sussa nu men har lovat att hämta Emma som är ute på vift. Jag vill inte att hon ska gå hem själv mitt i natten.
Det blev köp pizza till kvällsmat det var såååå gott!
Jag och Jonas har kollat på Os-skidor, ingen medalj....

Imorgon är det ett stort Loppis i Avesta som jag och lilla syster ska åka på. Var upp till henne i förrgår hon har så fint hemma. Jag tror jag ska dit och fota lite så ni får se. Hon är ett riktigt Shabby chic fan allt i vitt. Jag försöker att härma men får liksom inte till det lika bra. På söndag luter det åt att åka på auktion i Broarna dom hade en kökssoffa som jag vill ha.

2 kommentarer:

  1. hej tjejen.
    tack för din goa kommentar.
    Jag vill ha 450kr för gardinerna och sen tillkommer frakten på 60kr med posten.
    Hör av dig om du är intresserad.
    har även andra gardiner/längder samt hissgardiner med underbart vackra motiv och broderier.
    kram erica

    SvaraRadera
  2. Hej är det ofta loppis i Avesta?
    Mvh Sara

    SvaraRadera