Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 10 februari 2010

En tur iskogen

Jag har ju skrivit förut om mina rävar i skogen som jag jämt ser och brukar ge mat.
Idag tog jag med kameran för bild bevis, den första bilden blev så långt ifrån så jag smög närmre. tänkte att nu sticker han -men han låg så avslappnad kvar. Han mös riktigt blundade ibland och ändå hade jag Rolex med mig. Lag skulle haft zoom objektivet på kameran men det väger så mycket och jag skulle gå långt.



Vill inte va`fotomodell idag....
Okay då men knäpp bilden fort...........
Snön har tagit hårt på träden de har fallit överallt....Nu får snålgubbarna fullt upp i vår att samla ved.....ler

Vi såg inga rådjur bara spåren efter dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar