Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 7 februari 2010

Söndag 7/2

Lämnade ute möbler ute i vinter de ska kastas i vår. kolla vad snö det är på bordet....ler
Jag har varit ut och skottat av garage taket det var så mycket med snö att man blev lite orolig för taket är platt. Snön väger otroligt mycket. Som ni ser så är det vita runt taket alldeles svart, det är så tråkigt för varje vår får vi tvätta allt vitt för vi har en granne som eldar lite av allt möjligt skräp-ved som sotar jätte mycket. Ibland ligger det stora sotflagor på altan...inte kul, men, men vad gör man för grannen är kanon annars....
Min sambo brinner för cykelsporten det är han till vänster med vit hjälm, han har cyklat för Brudpiga i Leksand men bytt klubb nu till Borlänge.
med den nya klubben ska de åka på cykel läger i Syrien 30 mars-12 april, gissa om han kommer att vara brun när han kommer hem.

Jag älskar djur, här är jag med vår nu avlidna kanin Tusse och vår stora odåga Rolex.....ler
Jag har funderat på varför köksmattan under bordet gått sönder har inte haft den så länge. Dålig kvalité tänkte jag. Men icke sa nicke, igår när jag kom in i köket fick jag en chock där låg Rolex och bet på mattan FY, så gör man väl inte när man snart är tre år......
Bara smaka lite grann.....mmmm, gott!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar