Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 11 februari 2010

Äntligen tittar den fram....


Ahh, vad skönt det är att sitta och dricka kaffe i solen, jag gillar när det är vintersol ute. Det var ett tag sen solen var framme. Min son är uppe i Sälen och åker snowboard och Emma är ledig från skolan idag. Vi ska snart ta ut på stan och käka på Kina mmm, det är så gott. Jag måste bara vänta på henne medans hon duschar och gör i ordning sig. Typiskt tonåringar!
Själv så ska jag iväg och jobba sen och då behöver man absolut inte vara fin.......
det är sista skiftet för den här veckan skönt, vi ska äta pizza på jobbet ikväll men jag hoppar över det. Jag får nog i mig tillräckligt med kalorier på Kina man kan inte äta hur mycket skräpmat som helst.

3 kommentarer:

  1. Ha det så trevligt på jobbet. jag ska också jobba.

    SvaraRadera
  2. Det var jag som fick vänta på dig. :O

    / din underbara bästa dotter

    SvaraRadera