Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 13 februari 2010

Västerås!!

De är bra konstigt jag hade ju tittat ut flera soffbord som jag skulle åka och titta på, men inget av dem föll mig i smaken när jag var där. En del var så gula i den vita färgen och andra tyckte jag att de såg så billiga ut.
Värst var de på Mio bordet med kryss som jag hade lagt upp sist det va alldeles sprucket i färgen och avskaft....Dålig reklam, jag hade tänkt köpa det men inte när det såg ut så där då fick jag för mig att det var dålig kvalité
Jag var ner till Ludvig Petterssons möbel affär idag det blir bordet som jag har lagt ut bild på. Naturligtvis är det det dyraste bordet av dem alla.....ler
Fint va?
Jag köpte mig ett par stövlar på rea...
Jag var och kollade på kamera också använder ju Emmas hela tiden funderar på den här 12,1 pixal och 5 x zoom, fast den får vänta till löningen.....

2 kommentarer:

  1. Snygga stövlar.. ja det bordet var kanon fint lik mitt.

    SvaraRadera
  2. Tack, dom var jätte billiga, jag har så små fötter så jag har lätt att köpa på rean....:)
    Ja, jag gillar bordet tänkte först beställa från möbelgrossisten i Göteborg men väntetiden var till i maj. Jag hade spart 2000kr då...men vem kan vänta....ler

    SvaraRadera