Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 5 februari 2010

Slöhög!!!

Idag är jag en bitch efter en natt vecka....:) Då tycker jag att allt är slitet och smutsigt här hemma. Längtar efter en Pizza mmm, det ska jag köpa ikväll. Jag gick upp tidigt idag ska snart draigång dammsugaren
Jag blir sååååå arg, varför kastar man allt på golvet, varför är det så svårt att bädda sängen, varför sitter man och äter vid datorn och struntar att plocka undan.....Är det dagens tonåringar???



Så där ja, nu är jag glad igen....ler

2 kommentarer:

  1. Och det var väl du som städade va?

    SvaraRadera
  2. Ja.....ler, efter att ha tjatat halva dagen gav jag upp -man får bara höra,sen...snart...Jag står inte ut med att se eländet....

    SvaraRadera