Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 17 februari 2010

Lydnads träning!

Jag har nyss varit ute och tränat Rolex nu ligger vi i hårdträning och det ger resultat.
Jag mötte fyra hundar och han sa inte ett ljud utan var helt koncentrerad. Jag tränar lydnad och säger ifrån på skarpen om han så mycket som tittar på en annan hund. Jag måste ha starkare ledarskap. Just nu så kör jag lydnadsklass ett, men i vår ska jag börja att spåra och på en kurs som heter hund i hand det är träning bland andra hundar.....kan behövas.

Det här är lydnad jag ger mig inte förrän Rolex är en av de här schäfrarna....ler
Imorgon ska jag hämta mitt soffbord, en dag tidigare....jippi!!

2 kommentarer:

  1. Mycket snyggt bord Kram Sussi. ha en trevlig helg.

    SvaraRadera
  2. Tack, får önska det samma...:)

    SvaraRadera