Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 16 december 2012

Tredje advent :)




Idag tände vi tredje ljuset det är inte sant vad tiden går fort. Jag går på dryg veckan i morgon och går inte av förrän julaftons morgon kl 06.00...pust
Tur att jag förberett allt som går att förbereda i mat väg redan.


Idag har jag och Molly haft en trevlig tränings dag med Wilse hundar i vår hall på klubben. Det kändes lång tid 5 timmar men oj så fort det gick..
Vi ska träffas snart igen de ville den 29 dec men det är den sämsta dagen för mig för då fyller ju Emma 18 år så det går absolut inte för oss.


Dessutom jobbar jag 12 Tim daghelg har begärt ledigt men inte fått svar än, annars sa min kollega Veronica att hon kunde arbeta själv så då går jag hem efter halva skifte.
Det kanske skulle bli den 27, hoppas för det passar oss jätte bra är ledig då.



Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar