Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 28 december 2012

Emma 18 år




Idag fyller världens gulligaste och bästa Emma 18 år ❤️
Grattis !!

Molly var med och grattade..

Emma fick körkort av oss och converse skor, rock by Sweden smycken, blommor och pengar....

Vi bjöd gästerna på tre olika sorters paj..

Provade en ny sorts paj den var kall, räk och lax paj fick recept av Veronica.
Kanon god !!

Ungdomarna i köket.




Köpte tårta från Fagerstas nyaste  konditori "Bayrok"...
En annorlunda tårta så god =)

Gjorde min kladd kaka..

Budapest rulle !!


Min 91 åriga farfar kom och det var skoj..

Ett stort tack till alla som kom och gjorde Emmas 18 års dag =))
Kram Annelie

2 kommentarer:

  1. Grattis till Emma i efterskott och allt såg fantastiskt gott ut! Vad du är duktig, Annelie!

    Kraam

    SvaraRadera
  2. Tack, vi firade henne igår kväll hon fyller idag =)

    SvaraRadera