Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 14 december 2012

Jul i vårt (utom)hus!!

Jag tänkte att jag skulle visa mitt utomhus pynt..
Idet här huset bor vi =)


Jag fick en mjölkkruka av Ingemar på klubben och den har jag en gran med lampor i, här är en liten tomte som jag satt dit..


Översnöad ljung och enris med ljus slinga i..


Den här lyktan har jag haft på trappen i många år..
Jag har tänkt många gånger att det är synd att den är röd för jag kan bara använda den till julen.


Här är granen i helhet inte så värst fin... Ler
Den va fin i skogen när jag skulle stress ta den hehe
Men när jag kom hem var den inte vacker tur att det är snö på den...ler


Lykta med ljus i..


Ullareds kransen sitter på dörren för tredje året i rad..


Tittut en tomte till..


En till, den här gav jag bara 75 kr för på Kopparbergs marknad för några år sedan.


Nu är det bara en vecka kvar till jul...

Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar