Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 2 december 2012

1:a Advent

Idag fick vi tända det första ljuset tiden går så fort...


Vilken helg det varit den har bara svischat förbi, igår kväll hade vi julbord med Atlas Copco, Ojoj det är nog många som Ågren står och knackar på axeln idag :)



Men kul var det, med ett glad vin innanför västen så blev jag inte så kaxig var kvar till dansen skulle börja då ringde jag Jonas och han fick hämta mig..
Före var vi hos Veronica och det var trevligt hon hade det så fint hemma.











Det har varit så kallt ute idag -15, skulle ha tränat med Molly inför tävlingen på söndag men det var så kallt att vi hoppade över det.



Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar