Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 26 december 2012

Nu så !!

Nu är julhelgen över, ja inte riktigt än...men snart!


Det har varit en lugn och skön helg, inte gjort så mycket..
Ätit,jobbat övertid och lagat mat, slappat i soffan :-)


Nu laddar vi inför nästa kalas som är på fredag kväll.
Emma fyller nämligen 18 år.
Naturligtvis jobbar jag 12 timmars dag helg... Pust
Hon fyller den 29/12 men det passar bättre att ha kalaset på fredag.
Jag går hem tidigare från jobbet då.
Vi ska bjuda på nåt att äta och tårta till efterätt =)


De flesta i sverige är bakfylla idag och jag känner mig lika dan fast för min del är det bakslag av nattskiftet ;)


Det mullras och morras i vårt hem, har låtit så hela julen, hundarna har fått ben som de vaktar på ( för varandra så klart)...


Imorgon ska jag träffa Wilse folk igen, vi ska träna hund. Ska bli jätte roligt och jag kan erkänna att det har blivit dåligt med träning under julhelgen och strax före. Jonas har motionerat hundarna så ute har de fått varit...

Kram Annelie

1 kommentar: