Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 10 december 2012

Grattis på 2 årsdagen :-)

Min lilla prinsessa vräker ut sig på våran säng idag för hon fyller 2 år ❤


Det har varit ett givande år och vi har haft så skoj ihop. Jag har nog aldrig skrattat så mycket åt en hund som henne =)


Med många långa skogspromenader och mycket bus...


Som sagt var små korta micro pauser sen har hon varit igång igen :-)


Vi började träna sök men fick sluta då hon var lite för ung och blandade ihop med spåret men vi ska påt igen när hon blir äldre..


Visst är hon fin ?


I juni gjorde vi ett godkänt MH :)


Det har blivit mycket träning som gett resultat vi har ju lyckats också..


Och mer träning..


Vi fick problem med platsliggningen men det börjar att ordna sig.


Se så piggt utseende hon har..
I Norrköping sa domaren att jag hade en glad hund och det stämmer ;)


Molly har haft lite otur och skurit sönder både tassar och ben men hon far ju så mycket och kan inte vara still..


Vi har tävlat i appell spår och blev uppflyttade till lägreklass spår och blev 4:a


Vi har tävlat i lydnadsklass 1 och fick ett första pris ich andra plats...


Det har varit ett bra år och nu går vi in på nästa fram till 3 år :)
- vi ska upp i högre klass spår
- ta Lp 1 nu i vinter och Lp 2 till nästa födelsedag ;)


GRATTIS MOLLY!!
Kram Annelie

3 kommentarer:

  1. Nina,moster Goa & syster Maradecember 10, 2012

    Grattis Molly!!!!

    SvaraRadera
  2. Grattis till er,ja hon ser verkligen ut att var en glad hund

    Hälsningar Marlene

    SvaraRadera
  3. Tack, Tack, världens gladaste och goaste hund =)

    SvaraRadera