Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 4 december 2012

Arg!!!

Är det här skor som man går ut i när det är -20 grader ute???


NEJ NEJ, vilja duster vi haft jag och Emma jag till och med gömde skorna i min garderob men hon hittade dem...



Det slutade med att jag skjutsade henne till skolan och ska hämta henne efteråt för hon har minsann inga andra skor att sätta på sig...grr
Vi var upp på stan igår eftermiddag inga skor dög åt henne...pust
Det var bara tantskor.


Annat är det med mamman hon klär minsann på sig ordentligt =))
Kram Annelie

2 kommentarer:

  1. Låt henne få gå ut m hundarna, då kanske hon ändrar sig o köper ordentliga skor..:-) /Ammi

    SvaraRadera
  2. De där skorna är HEMSKT kalla...Brrr...

    SvaraRadera