Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 9 december 2012

Skön söndag...

Idag började vi med en brak frukost som jag fixade sen väckte jag Jonas..


Vi tände det andra ljuset tänk vad det går fort :0


Sen gick jag och Jonas ut med hundarna en lång promenad i snön.


Vi gick där ingen har gått så det blev snöpuls och jag känner av det i benen...


Molly hon sprang och sprang den hunden kan helt enkelt inte gå. Vi funderar på att sätta på henne en puls klocka för att se hur långt hon springer och hur fort hon springer varje gång vi går ut.. Bollen är alltid med och hon håller reda på den själv.


Jonas tog en bild på mig och mina bästa kompisar :-)



Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar