Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 3 december 2012

Kallt och härligt -15

Idag har jag bakat ett Jättegott jul bröd som jag fick recept utav bloggen" Hildas hem och trädgård " som jag följer. Det är tredje året som jag bakar det till jul

Sen så gick vi en skogsvända det blev lite varmare mitt på dagen bara -12.
Molly hon kan ju inte gå så hon bara sprang och sprang höll värmen uppe det är värre med Rolex som bara lunkar mig i hälarna ;)

Vi kammade oss idag för nu släpps pälsen rejält, det känns som det är 4kg hundhår på golvet varje dag :-0

Värst är den här lilla damen tror hon ska löpa om nån månad de brukar fälla ur före..

Jag har börjat med kryp inomhus med Molly och det går bra.. På lördag ska vi premiär tävla i lydnadsklass1, hur nu det ska gå för det har inte blivit så mycket träning pga kylan ute....

Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar