Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 15 december 2012

Snö storm ute!!

Idag är det en mys dag det är full snöstorm ute, eller vad trodde jag???


Det är nog bara att klä sig efter väder och knalla ut i rusket är man ägare till två schäfrar finns det inga dåliga väder..


Gjorde kött bullar och mos till middag sitter och smälter maten med en kopp kaffe sen ska vi ut och gå. Tror det blir en stads promenad idag. Fördelen med dåligt väder är att man är ensam ute =))


Rolex är så svår på andra hundar, jätte tråkigt men det går verkligen inte att få bort har försök och försökt...


Ikväll blir det några avsnitt på vår favorit serie "Sons of Anarky " Jonas har fått låna hela säsong 5 av en jobbarkompis och det tackar vi för...
Så mys pys framför tv:n
ikväll <3
Imorgon blir det träff i Fagerstas inomhushallen med Wilse hundar... ;))

Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar