Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 25 december 2012

Jul slö :-)

Mys pys, ute är det snö storm och jag ska jobba en extra natt i natt så det blev en riktigt slö morgon. Medans jag låg i snarklådan var Jonas ute och gick med hundarna i en timme i snöstorm :-)
Han skottade även ute...


Rolex har varit så tjurig hela julafton, känner inte igen honom
Vi kallar nu mera honom för Grinchen ;)
Han bara morrar åt Molly hela tiden??
Vet inte vad det är undrar om han inte mår bra??


Nä, om man ska ta och gå upp kanske ångrar verkligen
Mittextra nattskift, men det är bra betalt närmare 400 spänn i timmen :-))

Kram Annelie

1 kommentar:

  1. Vilken myysig julafton ni verkar ha haft och så mycket gott att äta! Äh, Annelie... Du får tänkta på allt roligt du kan göra för slantarna, så går det nog lättare...

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera