Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 17 april 2011

Valp träff

Vi har haft en strålande och jätte rolig dag i Norrköping =))


Molly fick träffa alla sina syskon och jag deras ägare


Här är Maras matte Nina som bjuder på godis och alla vill naturligtvis ha...


Molly var lite försiktig jag kände inte riktigt igen henne. Det var mycket som hände idag så jag är inte förvånad hon är nog tuffare nästa ggr....


Vi måste också ha i oss lite mat :-)


Mollys mamma och Molly


Muskel knutten Mara ;-)
Hon var den största och kraftigaste tiken.









1 kommentar:

  1. Tack för en trevlig resa och träff! Lilla Molly var ju urgullig,tror nog även Mara vart förtjust i henne :-)

    SvaraRadera