Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 20 april 2011

Lite vår :-))

När jag var i Västerås så köpte jag några vita penser


Så nu känns det som sommaren är här snart. När jag åkte hem från jobbet igår kväll var det 10 grader ute. Jag och Molly gick ut och gick för Rolex hade nyss varit ute på långpromenad med Daniel.


När jag gick i stan kl 23 på kvällen så mötte jag några fullisar och blev lite rädd då slog det mig att jag bara hade en valp.... Hjälp, jag som är van med en stor kille jag känner nog lite trygghet med honom i alla fall :-)


Lite påsk tuppar...


Mina påsklijor lever än :-)
Tydligen så klarar de sig på lite vatten.....ler






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar