Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 2 april 2011

Litet loppis utan fynd

Vi drog iväg till Smedjebaken för att köpa nytt halsband till Molly.


Jag tvingade in min kära dotter och hennes kille på ett loppis som ligger efter vägen. Fick inget fynd med mig hem men en sak föll jag för hmm, måste nog dit igen :-))


Nisses i Smedjebacken en rolig affär...Har allt (nästan)


Mollys rosa halsband fast hon passar inte i det men det är väl för att vi vet hur hon är =))


Snart Påsk och det här är inte tuppfötter utan Rolex's vet inte hur han står på för vis.....?


Mina små troll ute på promenad idag...


Molly smiter över vägen till grannen....


Nä, nu blir det godis och en bra film har nyss tryckt i mig en kebabtallrik och är propp mätt.....ler
Men lite godis går alltid ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar