Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 12 april 2011

Hund-dag

Idag har dagen gått i hundens tecken.


Vi var som vanligt ut i skogen och gick det är skönt nu när Molly hänger med...


Molly spårade här är vid slut pinnen, jag har bara slutet eftersom hon håller på att lära sig. Ikväll åkte vi ut till brukshundklubben och tränade lite lydnad.


Rolex håller på att bli nakenhund tror ja :-) jag kan kamma bort hur mycket hår dom helst....
Gissa hur det ser ut inne ??


Jag gick långt upp i skogen där ingen brukar gå, jag är ganska säker på att det är varg spår. Först såg jag älgspår sen varg jag vände då och gick till bilen....jaja, jag är en fegis :-)



2 kommentarer:

  1. Du har så fina hundar ! Det där med håret känner jag igen , våran fällde sjukligt mycke hår så man hade nästan konstant ryamatta på parketten;) Men vi köpte furminatorborsten och den är verkligen kanonbra . rekommenderar jag varmt .

    Ha det bra / Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Hej
    Tror att du har rätt ser ut som varg spår.
    Ska fota hönorna nu när det fått fjädrar, de blev verkligen skitbra.
    Ha en bra dag
    Monica

    SvaraRadera