Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 1 april 2011

Fredag igen :-)

Jag har bakat bullar idag det är skit väder ute och sen håller jag på med en smörgåstårta tills i kväll jätte god med fyllning av kräfstjärtar och räkor.
Det här är ett Jättegott the :-)
Kolla chokladen som jag köpt hem i fall jag får lust att baka. Antingen är det råttor i skåpet eller ????
Jag var och besiktade Volvon i morse och det gick bra vi har haft den sen den var ny och det blir 8 år nu..
Jag åker i den, Jonas fick ta Saaben eftersom jag åker runt med bilen full med hundar......ler

1 kommentar:

  1. Åhh va mumsigt med bullar , kanska ska slå till med lite bullbak imorgon kanske ;)
    Trevlig helg på dig nu .

    Kram Pernilla

    SvaraRadera