Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 12 april 2011

Äntligen =))

Varje vår så spanar jag efter den första tussilagon det har jag gjort sen jag var liten, plockade alltid hem nävar med blommor och mamma låtsades bli glad =)


Nu när man är stor så förstår jag att det var nog inte så roligt att få blommor utan skaft som låg och flöt i en ägg kopp =)


Men jag var nöjd.
Igår så hittade jag iallafall de första fast jag plockade dem inte......
Jag började sy på min Tilda igår kväll och gjorde fel jag har en tendens att vara lite för ivrig och läste inte beskrivningen ordentligt....pust
Som tur är så har jag extra hudtyg hemma så ikväll ska jag göra om det nu när jag läst ordentligt:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar