Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 23 april 2011

Påskafton

Jag gjorde en Schwartzwalds tårta till efterätt idag

Emma var hungrig och satt först till bords

Vi börjat bli en stor familj nu :-)

Påsk middagen..


Jag tror det är första ggr jag äter en påskmiddag på altan i strålade väder, gud så skönt det varit ute idag =)))





Emmas kille Jonas hade målat av mig på ett ägg visst är det fint ?

Hundarna fick sin promenad och hittade en Bäck att plaska i

Emma och Jonas var med ut och gick, det blir stora och lilla Jonas fast den lilla är högre än den stora....??? Ja ni fattar ;=)

Sen lite hopp på studsmattan som åkte fram efter att inte blivit använd på några år

Vem hoppar högst....???






1 kommentar:

  1. Set att ni har haft det trevligt:) bra gjort med tårtan. Glad påsk Kram Sussi.

    SvaraRadera