Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 25 april 2011

Nu är påsken över

Vilken härlig Påsk det varit solen har stått högt upp på himlen hela helgen. Jag tror det är min första Påsk som jag ätit frukost lunch och middag ute på altan. Det har börjat att bli grönt ute och bladen har spruckit ut vilken härlig årstid det är.
Jag gjorde ett spår igår som misslyckades, Molly gick spåret men ca: 7m brevid och det kan de ju göra beror på hur vinden ligger på en hon tog inte slutet......bara försöka igen.
Imorgon ska jag till tandläkaren inte kul jag tror jag ändrat tiden 4 ggr varför gör man så????


Puss på dig brorsan ....


Bläää, tjej baciller.......


Syskon kärlek....ler

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar