Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 6 april 2011

Mitt Pkt

Jag hämtade mitt pkt idag från panduro, typiskt att jag är mitt i drygperioden jobbar 70 timmars vecka för nu vill jag gjuta och sy. Jättefin ängel Gjutform större än jag trott.


Kolla vilka lustigkurrar som jobbar i skogen :-) jag såg det idag när jag var ute med hundarna. Ser lite farligt ut....


Jag står en bit ifrån så stenen är större än vad bilden visar.
Molly före brukshundklubben igår pigg och arbetsvillig till tusen....


Molly efter Brukshundklubben igår gissa om hon var trött :-))))


Tjoho vår tecken:-)))))



2 kommentarer:

  1. Hejsan
    Nja vore ju bra om jag kunde skylla på vinet, men tyvärr!! orkade bara inte ta om det.
    Var också nyligen till Nissen , men jag tycker det är en skitaffär med en massa skräp jag.
    Gillar verkligen dina Tilda dockor, imponerad!
    Kram
    Monica

    SvaraRadera
  2. Är det svårt att sy? Ha en bra dag hoppas du får vara ledig snart Kram Sussi.

    SvaraRadera