Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 15 april 2011

Valp-spår

Jaha, och vem har varit här ??


Lilla bus ungen hon röjer för fullt. Jag törs inte ta ögonen ifrån henne en sekund. Imorgon har jag tagit ledigt från jobbet vi ska åka till Norrköping på kullträff :-)


Det ska bli kul att se Mollys syskon jag antar att det kommer bli mycket skällande i början en dumhet Molly har börjat med...och det ogillas :-(


Nu känns det som om våren är på riktigt för jag har hittat vitsippor i skogen bakom vårt hus...ler


Ikväll blir det Tacos, jag tog fram köttfärs innan jag åkte till jobbet så familjen får fixa det till kl 18.00 när jag slutar :-)
Måste nog tanka bilen idag jag åker på ångorna så nu är det spännande ...hehe
Och dessutom har jag vinterdäcken kvar, inte bra men vi har beställt nya sommar däck och de har inte kommit så är det när allt ska ske i sista sekunden .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar