Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 29 april 2011

Karlstad

Vi är på cykeltävling hela helgen. Jonas tävlar fredag och två ggr lördag och den stora tävlingen är på söndag :-)


Molly är med och stackars Rolex fick vara hemma. Jag behöver egen tid med Molly och Rolex har en del ofog för sig som Molly inte får lära efter. Därför valde jag att lämna Rolex hemma.


Det luktar kaffe i hela stan inte så konstigt när Löfbergs lila kaffe fabrik ligger här...


Här bor vi på Gustav Frödings hotell så då blir jag sugen på tårta alltså kaffe och tårta =)


Molly åker hiss för första ggr men det var inget speciellt jag hade en hund som hette Larry förut och han vägrade åka hiss och gå in trappuppgångar det vill jag inte vara med om igen så Miljöträning över allt.....


Molly passar på att hoppa upp i sängen när hon är borta...


Det värsta är att nu är vi på andra våningen och på morgonen är det brottom ut
Vi som är vana att bara öppna dörren till lilla damen:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar