Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 9 oktober 2012

Att handla efter jobbet :-0

Det är inte bra att handla direkt efter jobbet då blir man sugen på allt möjligt :)


Nyhet!
Jag det gick jag ju på..


Jag har inte hunnit så mycket än med trädgården det har varit så mycket hundträning trodde det skulle lugna ner sig nu men....


Nu är vi anmälda till Norrköping...ler
För vi måste bli uppflyttade det här är ju katastrof !!!


Plockade lite enris i år tycker det är finare =))


Nä, nu ska jag laga mat och sen åka ut till Brukshundklubben ;-)))

Kram Annelie

2 kommentarer:

  1. Åh, vad fint med enris! Var hittar du det? Jag brukar också
    handla när jag är tokhungrig och då slinker det alltid ner massor med godsaker... Fast spelar roll då!

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag hittade det i bastmora när jag var ute med hundarna, inte första vägen som man åker in mot morsjön utan nästa väg till höger. Det är jättefint att gå där men nu är det älgjakt där ;)
    Kram Annelie

    SvaraRadera