Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 3 oktober 2012

Trött och seg !!

Fy bubblan vad jag känner mig seg idag, det är bara för att jag gått två nätter.


Alltid sitter jag i soffan med en kaffekopp och tomstirrar när jag vaknat.


Det är ingen bra dag att träna hund på men jag har bestämt med några att vi ska träna så det är bara att ge sig iväg.


Hoppas Molly sköter sig annars kan jag bli riktigt arg idag, hon ligger inte på plus just nu :-((


1: försökte jaga en katt imorse men jag hann på henne före ...
2: käkade bajs i skogen (snusk)..
3: drog som sjutton i kopplet och pep och skrek när vi gick ut..
4: flög på Rolex hela promenaden fast jag sa att hon inte fick ..

Annars är hon underbar lilla Molly:-)))

Kram Annelie

1 kommentar:

  1. Buusig, men så sööt! Rolex med såklart, som verkar ha
    ett stoort tålamod!

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera