Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 15 oktober 2012

Lite ögon shopping. !!

Jag satt och tittade på Ellos och det finns en del jag vill ha;)


Den här fins advents staken skulle passa hos mig...


Denna vackra kandelaber ska jag nog köpa...hehe
Kanske till mig själv i julklapp ..?


Vill även ha nya julgardiner och dom här är så snygga..


Jag har köpt en ny jacka från Ellos, den här hoppas den inte är så lysande röd. Läste betygen på den och det stod att den var så skön och go ;))

Kram Annelie

1 kommentar:

  1. Ellos har faktiskt jättemycket fint! Den där röda jackan var ju jättefin, jag älskar röda jackor! Sedan har de mycket fint pynt och fina julgrejer...

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera