Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 12 oktober 2012

Jobb, jobb =)

Nu har jag gjort halva veckan och det är bara helgen kvar, natt helg ;)


Inte nog med det jag min dumskalle har tagit ett extra skift på måndag natt, det går bra att lova och det känns bra när det är gjort...



Vi håller ju på att renovera tvätt stugan så jag ska köpa ny tvätt maskin och torktumlare, vore inte det här något?
Snygg färg också ;)



Det är lite besvärligt när man renoverar och allt inte är som vanligt, men det går..



Nu ska jag ut med mina hundar har lite problem vart jag ska gå det är ju älg jakt och gå i stan med de här busarna går inte de är vana att vara lösa....


Kram Annelie

1 kommentar:

  1. Ser att du också jobbar mycket och tar på dig en massa extra....Exakt det gör jag också. Det känns bara bra efter åt och när lönen kommer. Fast nu börjar jag bli trött, Har jobbat exakt varje helg. så nästa helg sa jag faktist NEJ för jag har lovat min son och titta på när han ska spela match.Ha det och ta det lungt ktam Sussi

    SvaraRadera