Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 4 oktober 2012

Äntligen fredag !

Nja nå vin för mig ikväll blir det inte men det är ju fredag så lite Smågodis får det bli;)


Jag ska åka och hämta Emma som är ute på galej i Västetås inatt blir väll runt 01.00 nån gång..


Nu ska jag och min träningskompis Maria med Diezel åka ut till klubben och träna jag ska göra en genomkörare av appellen inför tävlingen på söndag.
Maria och Diezel blev uppflyttade till högreklass sök förra helgen jätte skoj, Grattis:-)


Igår när jag var ut och spårade med Molly så visade Rolex i intresse på att vilja spåra så jag ska nog ta upp det med honom igen :)
Han har inte varit så intresserad förut är mest slö vill gärna lunka på i sin egen takt, dom är så olika han och Molly man skulle kunna tro att de inte är av samma ras...


Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar